Vatikáni szerencsekenyér és a hiszékenység hülyesége

Ma kaptam egy adag kovászt és egy receptet hozzá. Mikor végigolvastam nevettem. A benne szereplő mondatok ilyenek voltak:
"Megsütőjének egy kívánságát teljesíti."
"Ezt a kenyeret életedben csak egyszer sütheted meg!"  -Ráadásul a kovászt osztogatni is kell, így egyből a neten jól ismert idióta körlevelek jutottak eszebe.
Meg az, hogy mennyi hülye van, aki ezt is elhiszi.
Mivel maga a sütemény finom, így mindenkinek csak ajánlani tudom. Aki nem babonás :)
Én ilyen néven kaptam: Vatikáni Szerencsekenyér
Először kovászt kell készíteni, én kaptam, de el is lehet készíteni, mely alapanyagai: 2,5 dl liszt, 2,5 dl tej, 2,5 dl cukor, fél kávéskanál szódabikarbóna, jó késhegynyi sütőpor. Ha összekevertük hagyjuk állni szobahőmérsékleten kb. 3 napot. Ne fedjük le.
Mikor meg akarjuk sütni, adnunk kell még hozzá 2,5 dl lisztet, 3 egész tojást, jó késhegynyi sütőport, fél kávéskanál szódabikarbónát, 2 dl olajat, kis fahéjt, 1 csomag vaniliás cukrot, egy marék darált diót, ízlés szerint mazsolát és csokoládédarabokat.
Ha összekevertük tepsibe rakjuk és kisütjük.
Jó étvágyat!

A képet unokanővéremtől kaptam, akinek nagyon köszönöm :)
Megjegyzésként hozzátette, hogy több cukrot kíván a tésztája ízlésük szerint.