...második felvonás...


Ezt egy újságban láttam, de átalakítottam kicsit a receptet és új nevet is kapot. És íme a savagyúkáposztás tekercs:
A hússzeleteket vékonyra "csapkodjuk" :), aztán megsózzuk. Füstölt húsos szalonnát apró darabokra vágjuk és kevés olajon kisütjük, ebbe hagymát rakunk és megfonnyasztjuk, végül a savanyúkáposztát is belerakjuk (mivel nekem házi van ki kellett áztatnom, a boltit érdemes egy nappal hamarabb megvenni és babérlevelet, valamit egész borsot rakni bele). Ezt 30 percig pároljuk. Ha kész, akkor a hús közepére teszünk egy adagot és betekerjük azt, majd tespibe pakoljuk, a maradék káposztát pedig a hús mellé rakhatjuk.
Ezt 40 percig sütjük úgy, hogy előtte kicsi vizet öntünk alá és lefedjük alufóliával a tepsit. 25 perc után én köretnek mellé raktam pár szem felkockázott krumplit amit előtte fűszersóval megszórtam.