Rétes tészta...

...életemben először vettem, fagyszatottat, magam még sosem készítettem, de olvasgatás közben sok helyen láttam vele kapcsolatos recepteket, így belevágtam.
Először sonkacsigákat készítettem:
Kinyújtottam a réteslapot -kb. 3 mm vastagra- és megkentem vékonyan mustárral, majd teliraktam vékonyra szeletelt sonkával (kb. 20 deka ment egy réteslapra). Összetekertem és ujjnyi vastag szeletket vágtam, amikre tepsibe rakva kevés sajtot szórtam.
200 fokon 15 percig sütöttem.



Mivel nem mindenki eszi ezt nálunk (az öcsém nem), ezért gondolkodtam, hogy csinálok valami édeset is. E körben is szűkreszabottak a lehetőségek -mivel öcsém igen válogatós- 1-2 perc gondolkodás után a túró mellett döntöttem. Tehát a túrótekercs:
Vettem fél kiló túrót ütöttem hozzá egy tojás, adtam hozzá egy zacskó vaníliacukrot és 3 csapott evőkanál cukrot és összekevertem.
A kinyújtott réteslapon egyenletesen eloszlattam a túrót, összetekertem, kettévágtam, és tepsibe raktam.
Ezt is 200 fokon sütöttem kb. 15 percig.