Barackos torta

Nagyim szülinapjára csináltam. Küllemében nem a legszebb, de igazán finom lett a nem túl édes, krémes, gyümölcsös torta. Majdnem eltűnt 15 perc alatt az egész, pedig igen egyszerűen készült.
A tészta:
Egy 6 tojásos piskótalap kisütve 28 cm-es tortaformában. Még mindig ezen leírás alapján készítem .
Érdemes fél nappal előtte kisütni, könnyebben vágható ha áll egy kicsit, és kenni is csak akkor kenjük ha már kihűlt.

A krém:
Kifőzünk egy vaniliás pudingport 4 dl tejben cukor nélkül, és kihűtjük.
Majd összekeverünk 25 dkg margarint 4 ek. porcukorral. Ha kész, a kihűlt pudinggal összedolgozzuk.


Következő lépésbe a tortát kétfelé vágjuk.
Kiveszünk 3 nagy kanállal a krémből és hozzáadunk 4 összetört fél barackot (én konzervbarackot használtam). Ezt kenjük a két tortalap közé.
A maradék krémet rákenjük a tészta tetejére és az oldalára.

A díszítés:
Én ebben nem vagyok túl jó és ez látszik is a műveimen :) Ennek a tetejére csokit olvasztottam és tejszínhabcsomókat raktam (miket apró barackdarabokkal dobtam fel). Az oldalát pedig körberaktam vékonyra szeletelt barackdarabokkal.

És íme a végeredmény: