Kiket hallgatok blogolás közben...

Főként három gyönyörű hangú énekesnőt. Ők azok, akiket hangulatomtól függetlenül mindig szívesen hallgatok.

Íme az első: ő KOKIA, első hallásra a rabja lettem (persze ezt a másik kettőre is elmondhatom) nagy élmény volt a hangját hallani, ő volt az első japán énekesnő, akinél tetszett, amit csinál.
Itt hallható a kedvencem :)

A másik: hölgy Tainaka Sachi. Amikor ezt a számot hallottam még nem tudtam ki. Szerencsére csak 2 napig tartott a bizonytalanságom, mert az egyik fórumon ismerték az animét, amiben szerepelt a dal.

A harmadik: Ayaka Hirahara. Ő volt az akiről azt sem tudtam, hogy mennyit hallgattam az elmúlt pár napig, mikor megláttam ezt a videót.
Mit kiderült aztán hallgatom őt már vagy 2-3 éve, csak a számoknál nem az ő neve, hanem amiből van szerepel.
Most ismerkedem a többi számával, de kellemes hangjával máris meggyőzött, hogy benne van a TOP HÁRMAS női vonalban :)