A szomszéd cseresznyéje

A miénk még nem érik, így ma a szomszéd fájáról szedtem és lakomáztam, s mivel nagyon sokat szedtem, így úgy döntöttem sütök egy pitét belőle.



A hozzávalók ugyanazok, mint a meggyes esetében, tehát:
20 dkg cukor,
4 tojássárgája,
15 dkg margarin,
4 ek. víz,
20 dkg liszt,
fél csomag sütőpor,
4 tojás kemény habja.
A havot persze óvatosan és lassan keverjük a tésztához.
Egy tespit kivajazunk és kilisztezünk, beleöntjük a tésztát és ráteszünk a magvazott cseresznyét.
Mennyi cseresznyét? Szerintem ez mindenkinél ízlés dolga, én nagyon sokat rakok rá.
Végül kb. 20 percig sütjük 180 fokon.
Ilyen lett:



Persze ezzel nem ért véget a sütés, mivel egyik barátnőm szólt, hogy beugrik déután csináltam egyet fruktózzal is. Első ilyen sütim volt és nem is igazán tudtam, hogy mennyit tegyek bele, a neten meg lusta voltam szétnézni, így 4 evőkanállal raktam bele. Édes nem vett, de tökéletes sem... legközelebb utána járok mielőtt belefogok.
Meg annak is, miért lett ilyen lapos: