Hétvégi alkotások 1 - Tarhonyás krumpli

Ha az elején akarom kezdeni, akkor minden csütörtök este indult mikor megnéztem a Szőke Dunát és megláttam a tarhonyás krumplit. Ez másnak lehet nem újdonság, de nekem az volt, mivel még sosem ettem.
Másnap el is készítettem, ilyen lett:



Ahogy csináltam:
10 apró kocka szalonnát lepirítottam, majd kivettem a zsírjából és ezen megpirítottam a tarhonyát. Ezután raktam bele egy fej hagymát apróra vágva, és kb. 40 dkg krumplit vékonyra szeletelve. Ezután felöntöttem vízzel és fűszereztem sóval, borssal, pirospaprikával és kevés erős pistával. A végén került bele egy fél szál finom kolbász is :) és visszarktam a szalonnát is.

Finom, laktató étel, én kenyér nélkül ettem, a párom kenyérrel... kinek, hogy esik jobban. De az biztos, hogy sokat nem lehet belőle enni.