Sütöttem brióst!

Már napok óta megennék valami jó péksüteményt, de az itt boltokban kaphatókra nem visz rá a lélek, és egyébként is ha az ember valami jót akar tennie is kell érte. Így tettem és bükszén is faltam a finom falatokat.
A receptet Mennyei Manna oldalán találtam.
Hozzávalók:
3 dl tej,
3 ek. cukor,
5 dkg élesztő,
2 ek. olvasztott vaj,
3 tojássárgája,
1 csapott kk. só,
60 dkg liszt.
Összeállítás:
Úgy ahogyan a kelt tésztát szoktuk. Langyos tejben élesztő, cukor és só. Ha megkelt irány a liszt és a többi hozzávaló. Így hagyjuk kelni pár órát, majd kis hengereket készítünk, amiket levékonyítunk és összetekerjük... az enyém elég csiga forma lett így, de ez van :)
A tetejére: tojássárgáját kenünk és megszórjuk cukorral (én kis jég cukrot is raktam rá).



Ekkor még hagyjuk egy órát kelni.
Sütés: 160 fokon 30 percig.
A végeredmény: