Kasutera

Hétfőn találtam erre a japán édesség receptjére, aztán keresés közben ennek változataira, de én mégis ennél maradtam. Nem bántam meg.
Az élmény szavakkal le sem írható. Kellően édes, de nem émelyítően és puha, mint valami szivacs.
Kellemes meglepetés lett, mert készítés közben kicsit pánikoltam... De kezdem az elején:
Elkészítés:
Vízfürdőt készítünk és 2 ek. tejet 2 ek. mézzel kavargatunk felette, majd hozzáadunk 4 tojássárgáját, végül egy 3/4 csésze lisztet. - No, itt pánikoltam be, mert az állaga kavarhatatlan lett. - Levesszük a vízfürdőről és hozzáadunk 4 tojásfehérje és 3/4 csésze cukor keverékét. Először csak egy kis részét, a tészta itt már jobb halmazállapotba került és én itt csaltam, mert adtam hozzá 1 kk. sütőport. Aztán hozzá a többi tojásfehérjehab és indulhat a sütőbe. 180 fokon 35 percig.

Íme ő: