Tegnap

Istenem, Hőátadás. Érdekes lenne, csak van ennek a teremnek valami varázs hatása, ami minden ott ülő szemére álomport hint.
Mondtam Katának ha ledőlök a székről csak lökje rám a kabátom :) Ezt olyan viccesnek találtam, hogy rögtön felébredtem. De még mindig van 40 perc... Ha a hőáram stacionárius lesz az elős tag már ki is esik. Upsz, ezt nem ide akartam.
NF: legközelebb kávét inni Hőátadás előtt!!!!
Ez egy olyan reggel volt...
kipattantam az ágyból, ahogy szoktam négykor, de öltözés után erős kényszert éreztem, hogy visszafeküdjek, ellenálltam. Mint annak a vágynak is, hogy visszaforduljak a másik busszal, aztán, hogy visszaforduljak a másik vonattal.
Vonat. Szomorúan vettem észre a TVK-n, hogy a kajám és a gyümölcslevem a konyhapulton marad. Sebaj, a mellettem ülő ember is szomorú volt, mert ő meg rossz IC-re szállt :) Ezeken mindig jókat derülök, ők azok akik feldobják szürke reggelem, minden hétre jut egy. Ugyanis azonos vágányról indul a vonat a Keletibe és a Nyugatiba, de van 2 méter távolság a két vonat között, valamint 2 percenként bemondják, hogy aki nem biztos a dolgában kérdezzen! Saját megjegyzésem: főként ha nem tudja melyik irányban van Debrecen és Miskolc... érdekes, hogy idős emberek nem igazán tévedtek még, mégis a korral nem csak hülyülünk :)
Én azért büszke vagyok magamra, hogy félálomban sem szálltam még sosem rossz vonatra. Nem úgy, mint hétvégézni érkezett barátaink :)
És itt rá is térek a hétvégi menüre:
Szombatra, még pénteken karajt pácoltam egészben. 1,8 kg gyönyör sülési ideje 220 fokon majd 3 óra volt.
Íme előtte:



Mi van rajta? 1 csomag grill fűszerkeverék, mustár, fokhagyma, hagyma, oliva olaj - hogy könnyebben kenhető legyen.

És evés után:



Mit ettünk hozzá? Párolt lilakáposztát.
Amihez két fej káposztát összevágtam vékony csíkokra vágtam egy nagy lábosba raktam, öntöttem rá fél liter vizet, valamit két kanál sót. Mikor már puha volt és elzártam még egy evőkanál ecetet adtam hozzá.