Pezsgős málnajégkrém

A héten nagyon meleg volt. Volt, mert nálunk jelen pillanatban vadul fúj a szél. Ilyenkor csodás kikapcsolódás egy finom hűsítő édesség. Utálom a pezsgőt. Rettentően. Mégis megakadt a szemem a legutóbbi újságban Dolce Vita málnás jégkásáján, amit én tovább fagyasztva nagyobb adagban elkészítettem :)



A recept igen egyszerű:
Pépesíts 60 dkg málnát. Önts hozzá 4 dl pezsgőt. No de milyet? Én az édeset ajánlom, Waltont használtam, apukám BB-t akart hozni, de az Agora nem rendelkezett ezzel a fajtával. Visszatérve a receptre kell még: 2 dl víz és 5 ek. cukor szirupja. Aztán kóstoljuk elég édes lett e, ha nem, akkor még egy kis szirup.
Eztán már csak fagyasztani kell. Hogy meddig azt nem mértem.

Megjegyzés:
A sziruppal óvatosan! Bár fagyasztva az édes kevésbé érzik mégsem praktikus átesni a ló túloldalára :)
Fagyasztás közben kifejezetten jót tesz neki a kavargatás!

Végezetül a szomszéd futó virága: Tudja valaki mi ennek a neve????