Lekváros aranygaluska

Aki valami gyorsra vágyik annak nem tanácsolom ezt a sütit. Viszont ha valami finom kelt tésztát szeretnél enni és marhára ráérsz ez a te édességed!

Elkészítés:
2,5 dkg langyos tejbe 1 ek. cukorral és egy csipet sóval futtassunk meg 2 dkg élesztőt. Ha kész önthetjük a már előre kimért 55 dkg liszthez. Aztán jöhet még két tojássárgája és 2 ek. olvasztott margarin.
3 Mario pályával, 6 élettel és egy pedikűrrel később - kb. 1 óra -
A tésztát vékonyra nyújtjuk 5x5 kockákra vágjuk, szilvalekvárt rakunk beléjük és megpróbálunk valamiféle golyókat formálni belőlük.
Ha kész van mind olvasztott margarinban megforgatjuk őket és mehetnek a tepsibe.
Mikor már mindannyian ott sorakoznak egymás mellett szórunk rájuk cukrozott diót, utána ismét kelesztés.
3 Mario pályával és 3x6 élettel később... - kb. 30 perc -
180 fokos sütőbe rakjuk megközelítőleg 40 percre.

Nagyon meg voltam elégedve a tésztával mert csodásan kelt és tök jó foszlós lett. Ebben az is benne lehet, hogy mostanára csak megtanultam tisztelségesen dagasztani :)

Még mindig meleg van, és én még mindig ezért sírok... Lehet, hogy egyedül vagyok azzal a lelkesedéssel, hogy jöjjön már az ősz! de akkor is várom, minden meleg nap után egy jobban.
A Zoku Natsume-ben már tél van :)
Ha belegondoltok van egy csomó jó dolog a télben is, hisz újra felvehetünk kötött ruhákat és csizmákat. A legjobb persze a forralt bor, ami egy sétával töltött téli este elmaradhatatlan kelléke.
A kép most illik a lelkiállapotomhoz. Pedig tevékenykedni kéne, hisz egy hét múlva kezdődik az egyetem. Ezért a jövőheti program már most túlzsúfolt, mert itt a nyakunkon még a fürdőszoba festés és a beiratkozás, ami a Neptunnak köszönhetően rosszabb, mint egy festés. A füzetek már beszereztük, de nekem még nincs átmeneti kabátom. Tavasszal sem volt, mert mire lett volna időm megvenni, már meleg volt, most megelőzöm ezt!
Most számolgattam, hogy e félévben több lesz az ösztöndíjam, persze az áremelés után a többletet elviszik majd a bérletek :) De nem szomorkodunk, mert bár nyaralni nem voltunk eljutunk még a VIDOR valamelyik előadására :D
Már ennyi, a holnapi menüt még nem tudom, de ezen mindig átsegít a többi blogger, akiknek miután reggel átnézem a bejegyzéseit mindig jó ötleteim támadnak.