Pehely könnyű mákos

Vendég konyhában alkottam ezt a csodakönnyű, finom, elbűvölő mákos csodát ma. Ami tészta keverése után még nem volt olyan szép, mivel zöld volt, vagy szürke, vagy inkább e kettő keveréke. DE miután megsült szép barna lett. A külseje, ugyanis ezt a zöldes színt megtartottam a belseje. De a francot se érdekli! Az íz a lényeg!
Amúgy elmúlt 5-8 éveben ez az első süti, amit kézzel kavartam nem géppel. Ez olyan nekem, mintha egy 3000 méteres csúcsot másztam volna meg :D

Hozzávalók:

- 2 csésze liszt,
- 2 csésze cukor,
- 1 csésze tej,
- 1 csésze darált mák,
- 25 dkg sütőmargarin,
- 4 tojás,
- 1 kiskanál reszelt citromhéj,
- 1 csomag sütőpor.

Elkészítés:
A lisztet, a darált mákot és a sütőport összekavarjuk szárazon. A 4 tojás sárgáját habosra kavarjuk a cukor felével, az olvasztott margarinnal, majd felváltva adjuk hozza a tejet és a liszt-mák keveréket mindaddig, míg mindkettő elfogy. Ez robotgéppel mindössze néhány perc. Végül a 4 tojás fehérjét keményre verjük a maradék cukorral, a mákos masszához keverjük, majd kikent-lisztezett tepsibe simítjuk, és forró sütőben tűpróbáig sütjük.



A süti után élmények...
Először a Higashi no Eden. Végre utolértem az LJK-t, de az szomorúvá tett, hogy lassú és mintha nem történne soha semmi. Azért a moviekat lelkesen várom.

És már a 8. része is lement a HBO True Blood sorozatának 2. évadjából. 2 résszel ezelőtt úgy voltam, ha nem történik semmi érdekes isten bizony abbahagyom az egészet! De történt, mindenkinek csak ajánlhatom továbbra is :D

Végül holnap elkezdem és bedarálom a Natsu no Arashit, illik már, hisz hamarosan már a 2. évad indul!