Lasagne és Tarte Tatin

aknagyutacs says (16:15): így belegondolva, megéheztem én is

Jucy says (16:15): ne kezd el lasagne-t készíteni, mert éhen halsz mire kész lesz

aknagyutacs says (16:16): ha csinálnék, max valami instant mikrós verziót

Jucy says (16:18): találtam egy oldalt ahol még az instant elkészítését is bemutatják! :) eszem-faszom megáll.... hát, ki ilyen sületlen????

aknagyutacs says (16:19): gondolom begépelték, ami a csomagoláson van

Jucy says (16:20): nem, videó volt róla!

aknagyutacs says (16:21): akkor ez mindent megmagyaráz

Jucy says (16:21): tököm, nem találom az előzmények között

aknagyutacs says (16:21): ha valaki még olvasni sem tud, akkor jól jöhet

Jucy says (16:21): hurrrrááááááá! megvan! http://www.fozniakarok.hu/lasagne?gclid=CM3N7uGRhZ0CFdOJzAodc2L-6g

Tehát, aki nem akar 1,5 órás melót, az válassza a fenti linket. A törpiek másik link ez!
Jelenleg nem futja időmből a külön recept írogatás sajnos.
Update! Mert már leírogattam :-) Íme.

A tésztáról írok külön, mert azt is magam gyúrtam ám. Rém egyszerű:
25 dkg lisztet összedolgozunk 3 tojással, felvagdossuk, kinyújtjuk és kész is :)



A késztermék:



A Tatin receptjét sajtkukacnál találtam. Bevált, mindenkinek ajánlom, bár mosogatásigényes!



Ma sportnap volt, így meglátogattam Andi barátnémat :)