Paradicsomos fűszeres sonka

Shanyy    says (15:06): mit főztél?

Jucy     (tanul, mangát olvas, pihen) says (15:07): paradicsomos fűszeres sonkát tésztával

Ez a praktikus étel, ami jól fagyasztható és szükség szerint bármikor előkapható. Bár amíg a kertben még terem a friss paradicsom nem óhajtok a fagyasztóba nyúlni :)

Tegnap vendégelőadó volt az egyetemen délelőtt, aztán halálosan unalmas környezetvédelem előadás, majd 6ig labor.
Holnap ZH elektronikából! Már előre kiver a víz tőle. Persze a tanár vicces. Mondása szerint, az embernek csak a szeretője nevét kell megtanulni, minden mást megtalál a könyvtárban :) De rémisztő, hogy nem tudjuk mi elé nézünk.
Fáradt vagyok, és ellensúlyozására visszatértem a vitamin mellett a kávéra... majd leszokom jövő nyáron újra :) Mindezek mellett is lassan megy a tanulás, hisz az alvást semmi nem pótolhatja, ahogy a géphiányomat sem.



Elkészítés:
A szalonnát lepirítjuk, a hagymát megfonnyasztjuk ezen, majd mehet bele az összevágott paradicsom, majd a sonka és a fűszerek. Milyen fűszerek? Só, négyborsos keverék és koriander.
Összerottyantjuk (ej, de szép szó) és kész is miután a kifőtt tésztával összekeverjük.
Mi füstölt mozzarellával vagy trapistával fogyasztjuk.

Apropó sajt. Vettünk múltkor Pálpusztait. Állítólag büdös, én nem nagyon éreztem rajta, de finom volt.

Beszarás, Bűbájos boszorkák megy a tv2-n... áh... nagy rajongója voltam régen :)