Zserbó 1.0


Az a baj a szünettel, hogy az ember mindig sok mindent eltervez, aztán egész nap a gép előtt döglik :)
Azért néha megmozdulok és alkotok valamit, mint most. Anyám zserbója mindig vastagabb, jobban megkel... de ízre már ott voltam, azért próbálkozom még a megfelelő magasság elérésével.
A recept:
3 csésze lisztet, 25 dkg margarint, két tojássárgáját, 1 ek. cukrot, 1 csipet sót és 1,5 dl tejben felfuttatott 2 dkg élesztőt összedolgozunk.
3 egyenlő részre osztjuk és egyforma lapokat nyújtunk belőle. Én ezzel sokáig bamba voltam, míg rá nem jöttem, hogy ha sütőpapíron csinálom csak át kell fordítani a tepsibe :)
Ha letettük a tepsibe az első lapot megkenjük baracklekvárral és rászórjuk a darált diót. Hogy mennyit az saját ízléstől függ, én jó sokat :)
Aztán jöhet a következő lap a dióra és újra lekvár és dió, majd a 3. fedő lap, amit megszurkálunk villával.
Ezután minimum egy órára meleg helyen letakarjuk és csak aztán rajuk a 180 fokos sütőbe 50-60 percre.

Ma még nem tudom mit alkossak, erőt veszek magamon és kivonulok a szobából mielőtt beindítanám a Sims 3-at :)