Mézes krémes

Már 2 hete akarok enni, de sosem jutottam odáig, hogy megcsináljam. Tegnap végre összejött, persze van hátulütője is a dolognak, mert a röpke 200 oldal ipari kazánokból még mindig nincs digitalizálva csak a fedlap :)

A tészta hozzávalói:
40 dkg liszt,
15 dkg cukor,
5 dkg margarin,
1 tojás,
4 ek. tej,
6 dkg méz - ez kb. 3 ek.,
1 kk. szódabikarbóna.

A táblán összegyúrjuk a hozzávalókat:


3 egyforma részre vágjuk a tésztát és kinyújtjuk 3 egyforma téglalapra, majd kisütjük egy lemezen, vagy egy tespi hátán.
Én a nyújtást sütőpapíron végeztem és így tettem a sütőbe. Aztán mikor kivettem a tésztát le is húztam róla, mert melegen még nem olyan törékeny.

A krém:
az eredeti nem így szólt, de én egyszerűsítettem, megjegyzem így is finom lett!
5 dl tejben kifőzünk két vanília pudingot, kihűtjük, majd összekeverjük 20 dkg porcukor és 20 dkg margarin keverékével.

Az összerakás:
Első lap kevés sárgabarack lekvárral megkenve, aztán a krémmel is megkenve, a második lap ugyanígy, a harmadikra már nem megy semmi csak a csokiburkolat.

Csokiburkolat:
Gőz felett csokit olvasztunk és lekenjük. Ez nálam elmaradt, mert mire reggel kimentem hiányzott a süti fel, így nem láttam értelmét a csokizásnak :)