Sült hús

Fáradt vagyok és álmos, mégis jó egy kicsit a monitort bámulni :)
Ez egy jó hét volt, mert a mikrocad konferencia miatt csak két nap mentem egyetemre :) A jövő7 már hosszabb lesz, egy pénteki utazással Pestre. Úgy van eddig, hogy megyünk a BME tanreaktorát megnézni. Közben pedig halmozódnak a tennivalók: pl. szakdoga, vizsgatételek, kipróbálandó receptek...
Anime és manga téren viszont jól állok :D Hamarosan végzek az Itazura na kiss mangával és belenéztem a Kobato animébe... amit nem hiszem, hogy fogok folytatni, lassú, agyament... inkább folytatom a Gundam Seed-et :)

Csirkemellből készítettem. Szórtam rá sót, négyborsos keveréket és pirospaprikát, csípőset. Hagytam állni pár percet, aztán kisütöttem olajban.



A mit együnk hozzá, már szélesebb skálát fed.
Ebben az esetben én lelépcsőztem a pincébe egy üveg lecsóért és azt öntöttem rá. Előtte viszont 2 hagymát felvágtam és megfonnyasztottam az olajban, amiben a húst sütöttem.
Krumplipürével is finom. De a legjobb választás talán mégis csak a lecsó.

Az ízén kívül mégis az a legjobb ebben, hogy hamar kész van. A hús megsül 5 perc alatt, a hagyma 3 perc, a lecsó, mivel már majdnem kész 10 perc. Így a 20. percben már egy nagy karé kenyérrel lapátolható a kaja :)