Április 4. - Karamell torta

Nagyanyám mai szülinapjára készül. Próbáltam keresni receptet, de egyik se tetszett, így abból indultam ki, hogy csinálok egy piskóta alapot. De, hogy karamelles legyen kicseréltem a lisztet karamell pudingra.
A karamellás piskóta:
- 8 tojássárgája,
- 8 ek. cukor,
- 8 ek. tej,
- 1 tk. sütőpor,
- 3 cs. karamell puding,
- 8 tojásfehérje kemény habja.
A szokásos módon kisütjük, majd ha kihűlt kivesszük a formából, kettévágjuk és megkenjük a karamell krémmel.
Karamell krém:
25 dkg cukrot felolvasztunk egy serpenyőben, majd felöntjük 2 dl tejszínnel vagy tejjel. Ha besűrűsödött levesszük a tűzről és 20 dkg margarint felolvasztunk benne. Ezután mehet a hűtőbe. Mikor látjuk, hogy megsziládrult... kb. 30-40 perc... felturmixoljuk, majd a sütibe kenjük.

Díszítés ízlés szerint. Én bevonta csokival és marcipánból csináltam rá díszeket.