Borsos-füstölt sajtos karaj sült körtével

Igen jelentős mértékben rácuppantam a Horváth Rozi-féle színes durvára tört borsra. Lassan szórom ha kell ha nem :)
Na jó, ez túlzás, csak szeretek olyat csinálni, amihez kell.
Az eredeti recept a Nők Lapja konyhája mostani számában található, az'szem nem csináltam mindent eszerint.

A karajt felszeleteltem, kicsit megklopfoltam, majd 3-3 percig olívaolajban sütöttem mindkét oldalát. Aztán átpakoltam egy tepsibe, sóztam borsoztam, természetesen a színes durvára darálttal :) Megjegyzem elég az egyik oldalát.
Majd ráraktam a gombás cuccot.
A gombás cucchoz le kell reszelni a gombát burgonyareszelőn és olajban valamit pici vízben olyan 10 percig főne, vagy ameddig a vizet el nem párologtatta, ekkor jöhet a só és a bors.
Még jön rá a vékony szeletekre vágott füstölt sajt mielőtt aláöntöttem 2 dl vizet, és lefedtem alufóliával.



200 fokon sül kb. 20 percig.

A körtét meghámozzuk, felkockázzuk, forró olívaolajba lökjük és sütjük, míg halvány barna nem lesz.



Hát nem nyálcsorgató??