Fűszeres pulykamell és találós kérdés

Ma megtáltosodtam és pötyögök még egy kicsit. Apropó pötyögés. Észrevettem mostanában zh írások alkalmával, hogy igen rondán írok, aztán feleszméltem, hogy csak számokat szoktam papírra írni mostanában :)
A heti élményeim az esőhöz kapcsolódnak, mivel minden nap esett, de én egyszer sem áztam el!
Valamit 2-3 csitrihez (15-16 éves lányok), akik tegnap a buszon a hátam mögött ültek. Egyik telefonon elkérezkedett az anyjától a barátnőjéhez, hogy este bulizni mehessen, az elengedte, mire azok sikítani kezdtek, mintha egy horror fimben baltás gyilkos kergetné őket.
Erről eszembe jutottak a woo lányok, vagy Woo Girls, ahogy az Így jártam anyátokkalban volt, 4 évad 8. része.
Magát a sorozatot csak ajánlani tudom minden vígjáték kedvelőnek.
No, de térjünk vissza a woo lányokra, akik szerintem ezek a lányok lesznek 10 év múlva :) Ezzel kibővítve a sorozatban elhangzottakat. A Youtube-on nem volt hozzá rendes videó, de aki nézi a sorozatot tudja miről beszélek :) Akiknek nem látták: a woo vidám kiáltása mindig jelent valami mást is, valami negatívumot. Mint pl. woo - gondolatban: de szar az életem.

De térjünk át a kajára.
A fűszerezés: tárkony, só, durvára darált színes bors, fokhagyma.
Sütés: jó serpenyőben kevés olajon, 3 perc egyik oldal, 3 perc a másik.
Köret: kukoricafelfújt. Erre jobban kitérek.
A kukoricafelfújtas dolog tegnap kezdődött mikor a Kifőztük 2. számában megláttam a borsófelfújtat, de mivel nekem borsó nem volt itthon így megcsináltam azt kukoricával. Hogyan?
A konzervkukoricát 5 dkg vajon megmelegítettem, aztán 2 ek. tejszínnel összemixeltem pépesre. Ízesítettem sóval és borssal, majd hozzáadtam egy tojássárgáját, valamint egy tojásfehérje kemény habját. Átlapátoltam a muffin formában, amit előzőleg vajjal kikentem és zsemlemorzsával beszórtam. 180 fokon sütöttem, olyan 20 percet. Kb. ennyi idő alatt ki is sültek a húsik is.
A felfújt finom lett, de nem fogok gyakran csinálni, mert mors szerint ehetetlen :(

És a találós kérdés tárgya: milyen gép ez? Mire használható?



Nem nehéz kitalálni, de a helyes megfejtésért jár egy doboz keksz :)