Japán sajttorta, avagy egy újabb konyhai orgazmus



Jó pár hete Maci oldalán láttam másodszor. Ekkor eszembe jutott, hogy előkaparjam a könyvjelzők közül egy ilyen nevűt. Ez kicsit másképp szólt, de úgy gondoltam próba szerencse, és hát csodás konyhai orgazmus élményt nyújtott :) Nem győztem betelni vele.
Valamilyen gyümölccsel valószínűleg még finomabb lesz. Sokszor fogom én ezt készíteni, mert pár szóval így jellemezhetném: Mintha egy meleg szellő suhanna át a takarón lévő arcom :) ... igen, tiszta Arashi :)
Szóval puha, langyos, de nem ragadós! édes, de nem émelyítő.
Az eredeti receptet duplázva írom, így adja majd ki a normál tortaformát.
20 dkg krémsajtot összekeverünk 4 púpos ek. porcukorral, 6 tojássárgájával, 1 dl tejjel, 4 ek. citromlével. Majd jöhet bele a 4 ek. kukoricaliszt, 1 tk. sütőpor és a 6 tojásfehérje keményre vert habja.
Ezt egy olajjal kikent formába öntjük és 180 fokon sütjük kb. 30-40 percig. Praktikus megvárni míg kihűl, mert én nem bírtam magammal és el is tört szegényke.
Az üvegezés ami következne nálam elmaradt most, de legközelebb majd pótolom. Mikor kivettük a sütőből vékonyan megkenhetjük lekvárral a tetejét.
Én most csak szórtam rá egy kis porcukrot.

Még valami a krémsajtról, azt itthon gyártottam Wise Lady receptje alapján.