5 nap 5 süti

Ha lesz rávaló, új telefont fogok venni, mert néha jól jönne egy jó kép, mint pl. múlthéten, amikor is a reaktortechnika előadások ebédszünetében eljártam a fiúkkal ebédelni. Nem igazán élt bennem a vágy a normál kajára, így engedtem a sütik csábításának. Igen, nem nagy önuralmam van, elcsábulok ha különleges csokit látok, egy szép pár cipőt, vagy egy finom kávét stb. stb. :)

A hétfő egy joghurtos szelettel kezdődött, aminek a barna tésztája friss volt és könnyű.
Kedden már tudtam mit akarok enni, mert hétfőn Karcsi egy finom rizses-gyümikelyhet lapátolt, amit már akkor irigyeltem. Olyan volt mintha a tejberizs vaníliafagyi lett volna, nem volt túl édes sem, de a málna íze épp illett hozzá.
Szerdán maradtam a kelyhes dolgoknál. Tejszínes habos gyümölcsös élmény volt. Könnyű és szintén nem túl édes.
Csütörtökön a túrókrémes gyümis szelet következett. Puha volt és megfelelő vastagságú gyümölcsös-zselatinos réteg volt a tetején.
Pénteken már kisebb volt a kínálat, mint előző napokon, de megjelent, ő, a dobos torta. és ezt a képet nem én csináltam, hanem Zoli és jobb is lett :)
Ja, hogy miért nem én? Mert elhagytam a telefonom reggel, de hatalmas szerencsém volt és egy srác megtalálta és visszajuttatta nekem, akivel ugyan nem találkoztam, de hála és köszönet érte :)

Tehát ezeket a sütiket bátran merem ajánlani minden Miskolci Egyetemen menzáján megfordulónak!

Végül a béna képek :)