Évzáró

Az év méltó befejezése volt egy ebéd a Kis Anna Halászkertben, köszönjük a meghívást még egyszer tanszékvezetőnknek.



Van kerthelyisége és egy zárt terasza is, ez utóbbin voltunk mi, praktikus volt mert érkezésünkkor épp esett.
A halászkert egy kicsit sci-fi-nek tűnt nekem, mert az ilyen helyeket én mindig vízparthoz kötöm, de ugye Miskolc-Tapolcán én csak strandot és egy retkes csatornát láttam eddig :)
Ennek ellenére nagyon finom korhely pontyhalászlét tálaltak bográcsban. Akkora adagot kaptunk, ami után én magam már semmit nem tudtam volna megenni.



Mások nem így voltak és megbíróztak egy Gundel palacsintával :)



Az árak átlagosnak mondhatók egy idegenforgalmi központban lévő helyhez viszonyítva. Bár a srácok fel voltak háborodva, hogy a korsó sör 4 dl volt (és 400 forint). Igazából én sem láttam sok értelmét ennek. Miért nem 5 dl?
Amúgy előző este olcsóbb Borsodit ittunk 500 méterrel arrébb, és ízre ez a Becks sem volt jobb. Mondjuk én csak időszakos sörivó vagyok, így nem mondhatom magam hozzáértőnek.
A mosdó részt nem láttam, de gondolom azzal sem lehetett probléma egy ilyen helyen.

Összességébe, aki arra jár és éhes finom halászlevet ehet :)