Alufóliás flekken

Hiányoznak a megszokott reggeli tevékenységeim, a gyors öltözés, loholás buszhoz, loholás az IC-hez, aztán a késő vonaton mérgelődni, hogy fene, megint elmegy a 31-es, mire ez beér. A monotonitásnak is megvannak a maga szépségei, legalábbis szerintem.
Reggel be vagyok lassulva, hiába fekszem vissza csak forgolódom, ami felidegesít és kimászok inkább az ágyból. Ilyenkor még csak 6 vagy 6:30.

Ma kómásan felütöttem anyám szakácskönyvét. Kómásan, mert bár a kávét lefőztem, el is felejtettem. És mikor már 10 perce bambán meredek bele esik le, hogy fene, nem ittam meg.
Szerintem mindegy, hogy a disznó melyik része akadt a kezünkbe, szerintem, ami az enyémbe akadt comb volt. Centis szeleteket vágtam bekentem őket mustárral, majd megszórtam borssal és sóval. Így kerültek a már kizsírozott tepsibe.
2 hagymát felkarikáztam és rápakoltam a húsira, aztán vágtam pár vékony, kb. 2 mm-es csík füstölt szalonnát, bevagdostam és rápakoltam azt is. Majd 2 dl víz a tepsi aljába és alufólia a tetejére. olyan 2 óra hosszat sült 220 fokon.
Én közben elmentem a boltba és megfeledkeztem róla és az alja lesült...



Szerencsére ez már akkor következett be, amikor a husi puha volt :) És nem járta át a húst a szag, mert az utolsó pillanatban hazaértem.