Dagasztás nélküli kenyér

Aranilenél találtam a receptet, ez is egy olyan recept, ami elindult és sokan kipróbálták. Most én is.

Amit össze kell dolgozni:
- 75 dkg liszt,
- 1 csomag szárított élesztő,
- 6 dl víz,
- 2 teáskanál só,
+ 1 kávéskanál cukrot raktam még bele.
Egy 30 rock rész alatt összedolgoztam (ez 21 perc volt).
Majd 12 órán át kelesztettem.



Reggel a kisütés azon módját választottam, hogy agyagtálba pakoltam, ami előtte persze beáztattam és kiliszteztem.
Majd sütöttem fedővel 35 percet és fedő nélkül 30-at, majd ilyen lett:



Még valami jobb technikát ki kell dolgozni a sütésre, mert így is beleragadt egy kicsit és alig tudtam kibűvölni.
Finom, nagy lyukakkal és ropogós héjjal :)



Ez egy fárasztó és meleg hétvége.
Tegnap megsült az arcom is, pedig alig voltam napon.
Utálom a nyarat! :)