Mai pogácsáim és bónusz cicaharc :)

Kezdem a pogikkal, miknek a tésztája dagasztott volt.
Az összedolgozandó anyagok:
- 60 dkg liszt,
- 2 tojássárgája,
- 2 tk. száraz élesztő,
- 15 dkg margarin,
- 1 nagy doboz tejföl,
- 1 tk. cukor,
- 1 púpos ek. só.
A szokásos dagasztás és 2 óra kelesztés után vékonyra nyújtjuk és hajtogatjuk a szokásos módon.
Vettem a hétvégén fűszeres füstölt sajtot, így egy részébe ezt hajtogattam.



Csináltam pár sima sajtosat...



... és fokhagymásat. Ezekbe a fokhagymát összenyomtam és egy kis olívaolajjal összekeverve kentem a tésztára hajtogatás előtt.



És lettek pizzás kiflik, amikért külön rajongok :) Ebbe most bolti pizza krémet nyomtam és egy kis sajtot raktam mielőtt feltekertem.



Aztán csináltam egy közös képet is:



Végül jöjjön a cicaharc pár képben, ami Sonka és a 3. számú cica között zajlott akinek még nincs neve :)