3. konyhai orgazmus élményem: Étcsokis bon-bon

Egy krémes, langyos nem túl keserű csokifagyi olvadozik a nyelvemen. Mintha egy hűvös szellő csapott volna meg a nyári hőségben... ezek voltak az élményeim :)

A melóhelyi pangás miatt netezek és persze átnézek naponta 3-4 blogot. Ezt az étcsokis bon-bont is így találtam, megfordult 5-6 oldalon különböző változatokban. Én Dolce vita oldalán lévőt használtam a végén alapul.

Fogtam 30 dkg 60%-os étcsokoládét gőz felett felolvasztottam, majd adtam hozzá 25 dkg mascaponét. Addig kevertem míg homogén nem lett. Levettem a tűzhelyről és formába öntöttem.
Fagyasztóba raktam és lefeküdtem. Majd megfeledkeztem róla és elmentem dolgozni, most este szedtem ki.
Nekem még nincs bon-bon formám, így a szilikon jégkocka tartókat használtam :) Jelentem tökéletesen bevált!

Kép nincs, mert a fényképezőgép anyáéknál maradt a hétvégén... de hamarosan gyártok még új adagot.