JCNB - a véletlenül született édes reggeli

Ha csak egy darab kell belőle akkor Mütyike :)



Eredetileg egy másik péksütit szerettem volna, de nem volt itthon vaj, se margarin, így hirtelen felindulásból beleöntöttem egy doboz natúr joghurtot, amitől persze "leves" lett, így még öntöttem hozzá lisztet... a legvégén feladtam, hagytam kelni.

A hozzávalók:
- 50 dkg liszt,
- 3 tojás,
- 1 tasak expressz élesztő ( de leeht más is),
- 3 ek. cukor,
- 1 csipet só,
- 1 kis doboz natúr joghurt,
- 1 dl tej.

A hozzávalókat összedolgozzuk és hagyjuk kelni, az expressz élesztő esetében csak 15-20 perc kell. A tészta szinte folyni fog, de ennek ellenére próbáljunk sok liszttel kis golyóféléket a tepsibe vagy jénaiba pakolni egymás mellé.
Nem árt ha előtte kivajazzunk a tepsit vagy a jénait.
Ha bepakoltunk megszórjuk a tetejét dióval és cukorral, majd kezdődhet a sütés, 190 fokon 35-40 percig.



A törések mentén szépen elválnak a részek :)

Képek: Balázs.