Csokis csokitorta

Szomszéd múlthéten elmarad szülinapjára alkottam ma. Kb. tegnap voltam először olyan formában mikor egész nap bírtam már menni, mert igen, újra beteg voltam :(
Ennek is megvolt a hátulütője, iszonyat fáradt lettem estére. De kész lett a torta, elkészült az adóbevallásom is és voltam fodrásznál, valamit bevásárolni a városban.
Ma az erőgyűjtés napja és remélem holnap szép idő lesz és át tudok majd bringázni Ibrányba rokonlátogatásra.
Plusz végre rendesen tudok majd blogolni, már elkezdtem az átalakítását is, valami tavaszi hangulatú gúnyát húzok rá :)
De jöjjön most a recept...

Csokis csokitorta

A tortalaphoz:
- 7 tojás,
- 15 dkg cukor,
- 15 dkg liszt,
- 5 dkg kakaópor.
A hozzávalókat összekeverjük és egy 26 centis formában kisütjük.

A krémhez:
2,5 dl vízben kikavarunk 1 csomag csokipudingot és 10 dkg lisztet. Majd beleöntjük 2,5 dl forrásban lévő vízbe és addig főzzük míg sűrű homogén massza van lesz. Ha levettük a tűzről keverünk hozzá 20 dkg cukrot és kihűtjük.
Végül már csak 25 dkg margarinnal és 5 dkg kakaóporral kell habosra keverni.

Végül már csak a torta összerakása a dolgunk. Ehhez kettévágjuk a lapot a közepébe vastagon teszünk a krémből, majd rátesszük a másik felét és bevonjuk a maradékkal az egész tortát.
Díszítésnek én fogtam 6 dkg csokit (boci félédes tejcsokoládé) és apró kockákra vágva a torta tetejére szórtam.