Bienmesabe

Bevallom félve kezdtem neki és féltem egész a végéig, hogy mi lesz ebből :-)
A receptet innen szedtem.

Először nekikészülünk :-)
Tanulmányozzuk a receptet.
Veszünk 30 dkg darált mandulát és megpirítjuk (kellemes aranybarnára, ahogy a grízt szoktuk).
Majd hozzáöntjük egy 5 dl víz és 3 dl porcukorból készült sziruphoz. Adunk hozzá: egy teáskanálnyi fahéjt, valamint egy citrom reszelt héját és addig főzzük, amíg be nem sűrűsödik. Ha ez megtörtént 30 percig várunk, hogy hűljön.

Hűlés közben
 Utána mehet bele a 3 tojássárgája. Most egy lassú fokozaton újra elkezdjük melegíteni  forrásig. Ha felforrt levesszük a tűzről és melegen tálaljuk vanília fagyival.

Tálalva
2 főre :-)
Este 11-kor, mielőtt már majdnem elpakoltam :-)
Megjegyzés:
Nekem nagyon édes volt, fagyi nélkül nem is tudtam volna enni, de cooldavee lapátolta, és ez a lényeg :-)