Jalapeno Quesadillas

32. életévemben rájöttem, hogy imádom a jalapenot :-)
Újabb recept Ree alkotásai közül.

Nagyon egyszerű lesz a recept, mert két tortilla lap között van egy adag töltelék és ennyi.
A töltelék elkészítésével kezdjünk:
Én egy serpenyőben felolvasztottam 2 dkg vajat, ráraktam a jalapenot, hagymát, gombát... pár perc alatt megpirítottam az egészet.
Kiszedtem egy tányérra, az egyik tortilla lapot megpirítottam az egyik oldalán, majd a másikat is.
A másodikat megfordítottam a serpenyőben és rápakoltam egy nagy adag sajtot.
Elosztottam rajta a tölteléket és ráraktam a másik tortilla lapot.
Megfordítottam, és hagytam megpirulni egy kicsit.
Ennyi, már csak egy tányérra kell egy lendületes, de óvatos mozdulattal átlökni és lehet tálalni:


Csináltam egy másikat is: az jalapeno-hagyma-sonka-sajt töltelékkel készült.