Bounty golyók

Nagyon szeretem a Bounty-t és örültem mikor Anna oldána megláttam ezt a receptet.  Kicsit átalakítottam a receptet, így leírom az én verziómat:

Hozzávalók:
  • 25 dkg kókuszreszelék,
  • 10 dkg cukor,
  • 175 ml tejszín,
  • 200 ml kókusztej,
  • 1 vaníliarúd,
  • 12 dkg étcsokoládé,
  • 0,5 dl olaj.
Elkészítés:
A tejszínt, a kókusztejet a cukorral és a vaníliarúddal elkezdjük melegíteni, addig míg a cukor fel nem olvad, beleszórjuk a kókuszreszeléket, megvárjuk míg kihűl és éjszakára hűtőbe rakjuk.
Másnap már jól formázható, ha nem akkor teszünk még bele egy kis kókuszreszeléket.
Formázzuk meg a golyókat és rakjuk vissza egy órára a hűtőbe.
Az étcsokit vízgőz felett az olaj társaságában felolvasztjuk és megforgatjuk benne a golyókat. A kész golyókat sütőpapírra rakjuk, majd lehűtjük őket, hogy a csoki megdermedjen.

itt már csomagolva ajándékozásra készen :-)