Túró rudi torta

Tegnap valamilyen túrós sütit akartam enni és eszembe jutott, hogy Dokika oldalán nagy a választék, szóval böngésztem és választottam egyet, aztán mikor a tészta sült akkor rájöttem, hogy én ehhez valami vajas túrókrémet ennék...
A recept 18 centis formára van, nekem az épp nem volt, ezért a 10 centisbe sütöttem ki, így magasabb lett, ezért kettévágtam.

A csokis tészta:
6,5 dkg vajat habosra keverünk 8,5 dkg cukorral, hozzáadunk 1 tojást, majd 3,5 dkg lisztet, a legvégén pedig mikor már homogén a massza 6,5 dkg olvasztott étcsokit.
180 fokon sül 35 percig.
Ne süssük tovább! Én megtettem és a férjem meg is jegyezte, hogy ettől a torta széle keményebb lett.


A túrós töltelék:
160 ml tejből és 20 g vaníliás pudingporból, vagy ugyanennyi lisztből pudingot főzünk és lehűtjük.
16 dkg vajat kikeverünk 16 dkg cukorral,  ha ez megtörtént hozzáadjuk a túrót és a kihűlt vaníliás pudingot. 

A tésztát ketté vágtam, raktam egy nagy adag masszát a közepébe és elegyengettem, ráraktam a tetejét és bevontam a maradék krémmel.

Lehetne szebb, de finomabb nem hiszem :-)