Grillcsike

Tavaly ősszel írtam legrosszabb élményemről: az egészben sütött csirkéről. Eddig nem is próbáltam újra, a férjem is mindig lebeszélt, mert sajnált, hogy a kudarc mindig szar kedvem volt.
Tegnap aztán rávettem magam.
Fogtam a 2 kilós csirkét, megmostam, papírtörlővel szárazra töröltem. A bőre alá fűszervajat tuszkoltam, amiben volt rozmaring, kakukkfű, fokhagyma, só, bors, pirospaprika, cayenne bors. A belsejébe raktam egy fél citromot és pár gerezd fokhagymát. A bőrét megsóztam és megborsoztam, majd a hűtőbe raktam, mert vacsira szántam, korai lett volna 11-kor elkezdeni sütni :-)
Délután kivettem és egy jénaiban, a tetejével lefedve 2 órán át sütöttem 200 fokon. Minden 30 percben megfordítottam, az utolsó 15 percben pedig levettem a fedőt, hogy piruljon a csirke.
Finom omlós és szaftos csirke volt. Salátát ettünk hozzá, és ennyi maradt belőle:

grillcsirke maradék
Este csinálok belőle szendvicset :-)