Paella - csak csirkével

Tegnap újra volt időm recepteket nézegetni és megláttam ezt a Streetkitchen oldalán.


Én a recepthez csont és bőr nélküli csirke alsó combokat használtam, fél kilogramm volt kb. Olívaolajon elkezdtem lepirítani őket, majd mikor jól átsültek középen helyet kapartam egy fej felkockázott lilahagymának és azt is lepirítottam, ekkor fűszereztem fél kávéskanál pirospaprikával, egy kávéskanál kakukkfűvel, sóval és borssal.
Ezután dobtam bele 2 gerezd felkockázott fokhagymát, és fél- piros, zöld és sárga kaliforniai paprikát szintén felkockázva.
Utána jön bele: 10 dkg darabolt paradicsom konzerv, fél liter húsleves alaplé. Összekavarjuk.
A végén öntjük bele a 12 dkg arborio rizs és 5 dkg fagyasztott borsó.
Ezután már nem kavarjuk, beállítjuk a tűzhelyet kb. 5 fokozatra és otthagyjuk kb. 20 percre, ez idő alatt a rizs felveszi a folyadékot.
A végén ha lekapcsoltuk a tűzhelyet lefedjük.

Mellé mogyoróvajas szeletet sütöttem, kicsit megint alakítottam a recepten, így frissítettem a bejegyzést.