Szűzpecsenye zöldségekkel

Meglepően jól megy a nehéz köretekről való leszokás. Ezt a brokkolit külön ajánlom, mert hihetetlenül finom lett.

A húst fogjuk és felszeleteljük vékony szeletekre, fűszerezzük sóval és borssal, olívaolaj és vaj keverékében kisütjük, szerintem olyan 8-8 percig sütöttem mindkét oldalát. Ha bizonytalanok vagyunk, hogy megsült e inkább vegyünk ki egyet és kóstoljuk meg, mert az sem tesz majd jót neki ha kiszárítjuk, az egyébként is száraz húst.


Én fagyasztott zöldbabot vettem (40 dkg volt), ennek 5 perc főzés kell, aztán leszűrtem, dobtam hozzá 5 dkg vajat és összeforgattam.

A brokkoli elkészítése kicsit tovább tart, a brokkolit felszeleteljük és összeforgatjuk az alábbi keverékkel: 2 teáskanál barnacukor, 2 teáskanál olívaolaj, 1 teáskanál balzsamecet, 4 gerezd fokhagyma, só és bors.
200 fokon 25 percig sütjük.


A hús után maradt szaftot nem öntjük ki. Adunk hozzá egy gerezd fokhagymát, kevés rozmaringot, 5 dkg vajat, valamint 2 dl tejszínt. Visszaforraljuk.